Visar inlägg med etikett macka. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett macka. Visa alla inlägg

tisdag 10 juli 2012

Macka!!!



Ja. Jag är helt hooked på ostmacka sedan födelsedagen. Eko riskaka spicy special!! Jag blir ofta väldigt mono i mina kärlekar. Det är en grej som gäller, för den e bäst i världen, och nu har jag dessutom kommit på nått alldeleles extra: kombinationen Cheezly Mozzarella med Tistelvinds Kimchi. Den är mycket svår att beskriva, något helt sitt eget med touch av saftig ekovegan ungersk vitlökssalami. Och jag har provat Cheezly's Chili & Röd och Grön Paprika från Goodstore. Jag säger bara jalapeño!!