onsdag 10 oktober 2012

Veganpizza på stan


Jag har varit två gånger och ätit glutenpizza på O Mamma Mia, Kungstensgatan 62. Korsgata nära Dalagatan, Sabbatsberg, t-bana Odenplan. http://kartor.eniro.se/m/93Bgj Ja ja ja!!! De är inte hutlöst dyra, som de var när de låg vid Nytorget, och de är goda! Jag beställer min long time favourite, med tabascokryddad vetegluten skinka, färska champinjoner och färsk ruccola. Specialbeställer alltså. Inga problem!



Min vegankompis beställde modifierad Quattro Stagioni med extra aubergine. Auberginen är min nya favorit ingrediens på pizza!! Matigt, fräscht och inte vetegluten! Helt i klass med tabascosk*nka!




Här kan hen kolla in menyn mer i detalj!



1 kommentar:

  1. Takk for sist! Kjempekoselig å spise på O' Mamma Mia med deg i sommer :) Aubergine er også en av mine favorittingredienser på veganpizza!

    SvaraRadera