fredag 26 augusti 2011

Nate, nate, nate!!!


Detta är en riktig gourmétsallad! När jag var 5 brukade vi repa stora moln av nate och mata min mammas kompis grisar med. Läste i min Green Smoothie Revolution bok att det går att äta. Nate gillar att växa på bar jord, precis som nässlor o mållor. Jag har ett litet ställe i Vårberg.
Jag dekorerade salladen med lite morotsriv och lingon, hade olivolja, örtsalt och citron, det är det magiska, på. Det smakar som sockerärtor, fast ett lätt moln! Otroligt gott!!!


Jag avnjöt min andra Nate sallad i livet på Friheten utanför Örebro, Zams paradis, och där bullade jag upp följande RAW fest i 3 delar:



Nate sallad till förrätt, min rödkålsmorotäppelcayennegrönbladssallad sen, mina tre RAW London cashewfärskostar (soltorkad tomat, örter, oliver) till SAF, Simply Authentic Food, Sweet Red Pepper Flax Crackers.
Och Booja-booja RAW Ecuadorian raspberry Truffles och The Real Chocolate Company's chokladdoppade RAW kakaopudrade russin till efterrätt. Mer om det i kommande inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar